The Doctor's Wife...Is In.

July 23, 2014

Image and video hosting by TinyPic

I’ve already liked this before, so now I must reblog it for good measure.

aprylynn, you’ve ruined my productivity for the night!!

(Source: guylawrence, via aprylynn)

#harrison ford #yowza #important things #aprylynn understands #and i was on deadline toooooo but now all i wanna do is stare at the pretty

July 23, 2014

Image and video hosting by TinyPic
I want. That dress. Right NOW.
(And that haircut, tbh).

I want. That dress. Right NOW.

(And that haircut, tbh).

(Source: jennacoleman, via kensiiskinkyinbed)

#jenna coleman #clara oswin oswald

July 23, 2014

Image and video hosting by TinyPic

methlabrador:

what if one day for 24 hours everyone with a tumblr turned into whatever their url is 

The question is, if I spent a day as the Tardis, would I ever want to turn back?

(Source: mattressblowoutsale, via aprylynn)

#hmmmm #aprylynn #tardis #hmmmmmmm

July 23, 2014

Image and video hosting by TinyPic

i-eat-men-like-air:

john oliver is really not fucking around 

Further proof of the awesomeness of John Oliver, as if any were needed.

(Source: sandandglass, via mediamaniac23)

#john oliver #hard truths #damn

July 23, 2014

Image and video hosting by TinyPic

The Best April Fools’ Prank (That I Shall Ever Do)

jabberwockyx:

justatiltedlamp:

Once upon a time, I decided that it was my solemn obligation to prank my friends before we graduated.

image

So…I made Hogwarts Acceptance letters. A lot of them. Because who isn’t still waiting for their freaking letter to arrive?

image

image

image

image

My hand hated me so much. Also, cursive G is the worst.

image

Letters were posted. All was well.

Until this happened…

image

What the-?

image

image

image

image


This is literally the best thing I have ever seen in my entire life.

When your prankees prank you back. Awesome.

(via mediamaniac23)

#harry potter #this is really funny #love it #lol

July 23, 2014

Image and video hosting by TinyPic
o-my-boys:


#OH MY GOD#THEY SKIPPED SCHOOL#TO AUDITION FOR THE FILM#NO FUCKING WONDER THEY GOT THE PART#THAT IS LITERALLY SOMETHING#FRED AND GEORGE WOULD HIGH FIVE OVER

o-my-boys:

(Source: waltandmickey, via mediamaniac23)

#this pleases me immensely #harry potter #phelps twins #weasley twins #aw yay

July 22, 2014

Image and video hosting by TinyPic
'Grimm' EP David Greenwalt offers 11 teases for Season 4 and beyond - Zap2it | News & Features

senoritaespanola:

They mention Greek myths about Christmas… I am crossing my fingers that means a Kallikantzaros.
If so, that episode is gonna be hella!
The rest of it sounds pretty cool, too!

I love almost every single thing about this (I’m side-eyeing the post-season 5 plans pretty hard, but they’re the only things that raise eyebrows and they could change before we ever get that far). Overall, looks like they’ve got some pretty fantastic things planned for S4.

The only thing I wanted here that I didn’t see is info on what will come next for Juliette!!

#grimm #grimm spoilers #why can't it be october noooooow?!?!

July 22, 2014

Image and video hosting by TinyPic
iguessijustlikelikingthings:

[glasses cleaning intensifies]

iguessijustlikelikingthings:

[glasses cleaning intensifies]

(via absentlyabbie)

#buffy the vampire slayer #btvs #rupert giles #this is the actual best #lol

July 22, 2014

Image and video hosting by TinyPic

Send me a cup of coffee.

  • Espresso: Describe your usual morning routine.
  • Decaf: Impersonate one of your friends.
  • Macchiato: Name two things you think go well together and why.
  • Latte: List three aspects of your personality that you love.
  • Flat White: Confess the most recent crime you committed.
  • Iced: Make the weirdest face you can.
  • Cappuccino: Describe your ideal wedding.
  • Drip: Post a photo of a stuffed animal you own.
  • Mocha: Name one of your guilty pleasures.
  • Doppio: List two of your dream travel locations and why.
  • Black: Recall the worst insult you've ever received.
  • Americano: Post a photo of your favorite outfit.
  • Kopi: Describe an incident when you tried something new.
#meme time #fun #ooh yes let's!!

July 22, 2014

Image and video hosting by TinyPic

The Starbucks Conversation.

-Sleepy Hollow, 1x01.

#sleepy hollow #ichabod crane #abbie mills #starbucks #mygifs

July 22, 2014

Image and video hosting by TinyPic

"That is not an option.”

-Sleepy Hollow, 1x13 - “Bad Blood.”

#sleepy hollow #abbie mills #ichabod crane #katrina crane #mygifs

July 21, 2014

Image and video hosting by TinyPic

Fall Previews - CBS Press Tour Red Carpet: Daniela Ruah & Miguel Ferrer

justpeachy22:

martewinter:

Interviewer : “…You know shows come and go, this show is really stuck on the… the fanbase is so loyal. Why do you think they remain so loyal?”

Miguel Ferrer : [says something very sweet about the cast] “…and great scripts.”

Daniela Ruah :”Yeah definitly great scripts…”

Me:

 image

(x)

there could not be a more appropriate gif for this

I think they’ve been doing the same thing that good ol’Kaaaaaahn has been doing:

image

Yeah. I know I posted something with this pic earlier today. Not getting over it anytime soon. Lol…..

#kaaaaaaaaaaaaahn #justpeachy22 #martewinter #kalstein #lol

July 21, 2014

Image and video hosting by TinyPic

zerostatereflex:

Tangible Media

MIT’s Tangible Media is coming along nicely,

"Almost like a table of living clay, the inFORM is a surface that three-dimensionally changes shape, allowing users to not only interact with digital content in meatspace, but even hold hands with a person hundreds of miles away. And that’s only the beginning."

My first thought? This is really freakin’ cool.

My second thought? This is probably what Leo Fitz would have played with as a toddler. [I have far too many headcanons about Leo Fitz, just on the off chance that anyone has forgotten].

(via absentlyabbie)

#science!! #cool stuff #leo fitz #so many headcanons and fics in my brain about fitz #that last tag is actually one of my auto-completes so that aught to tell you something right there....

July 21, 2014

Image and video hosting by TinyPic
Um….

Um….

#if you say so dave #i'm not so sure #maybe this explains the raccoons #kaaaaaaaaaaaaahn #lol

July 21, 2014

Image and video hosting by TinyPic

everyatomofmartydeeks replied to your post “I’m baaaaaaaaack!!!!”

YAYYYYY WELCOME BACK I MISSED YOU ALL THESE DAYS I’M SO HAPPY YOU’RE BACK!!!! :D

Thank you, thank you dear!!!!!! Missed you too!!!!!!!! So glad to be back!!!!!!!!

#everyatomofmartydeeks